czwartek, 21 listopada 2013

[25] - ,,ZAKŁAD POGRZEBOWY PRZEDSTAWIA! Dobrze, że do nas trafiłeś." Peter Wilhelm- recenzja książki

Autor: Peter Wilhelm 
Tytuł: ZAKŁAD POGRZEBOWY PRZEDSTAWIA! Dobrze, że do nas trafiłeś.
Wydawnictwo: ACADEMICUS
Liczba stron: 258
Okładka: miękka
Moja ocena: 6/10
Wilhelm jest przedsiębiorcą pogrzebowym. Opowiada nam o swojej pracy, o tym, co dzieje się z człowiekiem po śmierci, o różnych okolicznościach związanych ze zgonem danej osoby. Czasem są naprawdę głupie i aż zastanawiałam się dlaczego ktoś temu nie zaradził.
Każdy rozdział to historia innej osoby. Jedne są ciekawsze, inne trochę mniej, ale z każdej na pewno dowiadujemy się czegoś nowego. 

Sięgnęłam po tę książkę, ponieważ moja wiedza na temat "pośmiertelny" była naprawdę mała ( czyt. zerowa ), a trzeba się rozwijać (nieważne w jakim to kierunku) i być otwartym na wszystkie możliwości. Skoro ta książka sama mnie znalazła, to mogłam już jej tylko pomóc. 
Jeśli kogoś interesują takie tematy, to polecam. :-)


Peter o swoich doświadczeniach zawodowych pisze mało emocjonalnie, z dystansem oraz szacunkiem do wszystkich (prawie) osób. 

Książka jest stworzona na podstawie bloga. :-) 
http://bestatterweblog.de/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy, nawet najmniejszy komentarz, który po sobie pozostawisz. :-)