czwartek, 21 listopada 2013

[31] - ,,Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym" Scott Kelby- recenzja książki

Autor: Scott Kelby
Tytuł: Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Lekcje ze Scottem Kelbym
Wydawnictwo: Helion
Seria: Sekrety mistrza fotografii cyfrowej
Liczba stron: 221
Okładka: miękka
Moja ocena: 8,5/10

























Zawiera:
  • dodatkowe informacje na temat portretow, lampy blyskowej i fotografowaniu w studio
  • kryteria wyboru wlasciwego obiektywu
  • informacje na temat wykorzystania lustrzanki do filmowania
  • wiadomosci o fotografii HDR
  • niezliczone przepisy na udane zdjecia!



Ksiazka Scotta Kelby'iego wpadla w moje rece podczas pobytu w Warszawie. Wahalam sie nad, bodajze, trzema ksiazkami o fotografii. Jednak cos musialo byc w tej, skoro akurat padlo na nia, prawda? I tak tez bylo! Kiedy przysiadlam do lektury wciagnela mnie juz po kilku slowach! S. Kelby pisze bardzo prostym i zrozumialym jezykiem, co lubie, bo przeciez tak powinno byc w ksiazkach dla amatorow. Wyliczenia, ktore przepisalam z okladki lektury nie klamia, to wszystko jest tam zawarte, a nawet jeszcze wiecej! Moim zdaniem lepiej trafic nie moglam. Ksiazka bardzo, ale to bardzo przypadla mi do gustu i jestem pewna, ze otworze ja jeszcze duzo razy w poszukiwaniu wskazowek. 
Jesli poszukujesz poradnika do fotografii polecam Ci wlasnie ten! Bedziesz zadowolony! 

1 komentarz:

  1. Zawsze chciałam nauczyć się robić zdjęcia, więc niewykluczone, że w przyszłości sięgnę po ten poradnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy, nawet najmniejszy komentarz, który po sobie pozostawisz. :-)