czwartek, 21 listopada 2013

[4] - ,,Dotknąć nieba" Richard Paul Evans- recenzja książki

Autor: Richard Paul Evans
Tytuł: Dotknąć nieba
Wydawnictwo: Znak literanova
Okładka: miękka
Ilość stron: 265
Seria: Dzienniki pisane w drodze
 Ocena: 9/10
Na tę książkę wpadłam przypadkiem ubiegłego lata. Byłam właśnie na wakacjach w Danii. Znudzona przeglądałam biblioteczkę siostry, niestety znalazłam tylko 3 polskie książki: "Pył", " Dotknąć nieba" i jakąś biografię. Chyba nie dziwi Was mój wybór lektury... 

" Dotknąć nieba" to kolejna opowieść Evansa, o której Wam tutaj piszę (i nie ostatnia), która jest równie dobra. 

Richard zabrał mnie w świat niezależności, wolności i zmagania się z bólem. Zabrał mnie w podróż odmieniającą życie i pozwalającą odzyskać nadzieję.

Strata to coś okropnego, prawda? To coś, czego się boimy i przed czym uciekamy. Tracisz wszystko - dom, rodzinę, pracę. Co robisz? 
To, co zrobił Alan zaskoczyło mnie i wzbudziło we mnie podziw i szacunek dla tej postaci. Czy ktoś z nas potrafiłby podnieść się po takich przeżyciach? Czy tak naprawdę udało się to Alanowi? To zwykły mężczyzna, nikt ważny, a jednak wzór do naśladowania. 
Przekonaj się.



Aby latać, najpierw trzeba pogodzić się z możliwością upadku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy, nawet najmniejszy komentarz, który po sobie pozostawisz. :-)