czwartek, 29 stycznia 2015

Pilne zapotrzebowanie na genialny serial


Witajcie, kochani!
Zazwyczaj to ja Wam coś polecam lub odradzam. Dzisiaj chciałabym odwrócić te role. W związku z tym, stawiam przed Wami zadanie: potrzebuję naprawdę dobrego serialu. Dostałam już kilka propozycji, aczkolwiek nie mam pojęcia co wybrać. Przedstawię Wam te tytuły, jeśli coś oglądacie to napiszcie czy polecacie i fajnie by było, gdybym dowiedziała się, dlaczego Wam się podobają. Natomiast, jeżeli Wasz faworyt nie znajdzie się na tej liście to jestem otwarta na Wasze propozycje. Proszę tylko o jakieś krótkie opisanie go, żebym miała łatwiejszy wybór! Z góry dziękuję! :-)


  1. Eye Candy
  2. Skins (UK)
  3. Red Band Society
  4. Słodkie kłamstewka
  5. The 100
  6. Chirurdzy 
  7. Suits
  8. Breaking Bad
  9. Gra o tron
W mojej "serialowej historii" znajduje się mnóstwo produkcji, głównie polskich- od M jak miłość, poprzez Ranczo do Na wspólnej, Przepisu na życie, Barw szczęścia i wielu innych. Jednakże jedynym serialem, który obejrzałam od początku do końca są... Lekarze! Uwielbiam ten cykl całym sercem, ale niestety kilka miesięcy temu zakończył się ostatni sezon, dlatego pilnie potrzebuję Waszej pomocy! :-)

15 komentarzy:

  1. Ja oglądam wyłącznie "Pamiętniki wampirów", ale takie seriale trzeba lubić. Z tytułów, które podałaś nie znam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa, jaką masz cudowną playlistę! <3 <3

    Z tytułów, które podałaś to oglądałam tylko PLL, ale tylko 2 i pół sezonu. Osobiście polecam Ci "Czas honoru" - według mnie najlepszy serial na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. "Gra o Tron" zdecydowanie warta obejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od siebie mogę polecić Sherlocka. Sama jestem na drugim sezonie i muszę przyznać, że ma coś w sobie. Misternie utkane intrygi, zdolni aktorzy to atuty ;) A na odmóżdżenie dobra bedzie "Plotkara" - obejrzałam 4 sezony. Produkcja na pewno nie należy do ambitnych, ale poprawia humor, wciąga i po prostu dobrze się ogląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Słodkie kłamstewka (tak na marginesie bardziej podoba mi się amerykańska nazwa tego serialu), ale zaprzestałam. Stał się trochę monotonny, ale nie zmienia to faktu, że (przynajmniej ja) nie mogłam dojść do tego kim jest A. Znam osoby, które oglądają go z zapałem, więc myślę, że chyba najlepiej będzie jak sama się przekonasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam tylko Supernatural. Dlatego jeśli gustujesz w takich klimatach to polecam. Kiedyś oglądałam PLL ale naprawdę mnie znudził, o dziwo wytrzymałam do 4 sezonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam Chirurgów z tej twojej 9, ale po wejściu innych seriali, przestałam - Lekarze(TVN) byli polską jej wersją ;)
    Tymi innymi serialami były: "O mnie się nie martw", "Agenci NCIS:Los Angeles" i "Castle"

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam 'Słodkie kłamstewka', więc serdecznie polecam ten serial! :D Według mnie jest dużo lepszy od książek ;) Co do innych propozycji to baardzo, ale to baardzo polecam 'New girl' <3 Uwielbiam ten serial, nie dość, że jeden odcinek trwa tylko 20 minut, więc jest idealny nawet na przerwę w nauce, to dodatkowo śmieszny :) opowiada o Jess, która mieszka z trojgiem przyjaciół. Wystarczy, że obejrzysz pierwszy odcinek, a już zorientujesz się o co chodzi, gwarantuje, że ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej nie mam czasu na seriale, ale jak już to nadrabiam zaległości w PLL i TheVD ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Gra o tron: jest genialna, i jeśli podobają Ci się magiczne światy, typu tolkienowskiego i lubisz fantastykę, to ten serial Cię pochłonie. Natomiast jeśli masz ochotę na coś leciutkiego, takiego dla nastolatek to polecam Słodkie Kłamstewka, również wciągają jak niejedna dobra książka. Skinsi to serial fajny, ale zawsze wprowadzał mnie w depresyjny nastrój. Ponadto mogę polecić The walking dead, jeśli jesteś zakochana w zombie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, czy akurat takie seriale Cię interesują, ale mąż i ja jesteśmy pod ogromnym wrażeniem "House of Cards" z Kevinem Spaceyem. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Once Upon a Time, Dr. House, House of Cards!

    Bardzo chciałabym obejrzeć Grę o Tron, ale chwilowo brakuje mi czasu. Wydaje mi się, że Reign też by Ci się spodobało. (Przepraszam, że tyle spoza Twojej listy :)) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. My możemy polecić ci "Dwie spłukane dziewczyny", "Sex w Wielkim Mieście"- to już chyba klasyk, i "Świętoszki z Dallas" ;) Można by jeszcze dużo wymieniać, kanał FOX ma dużo ciekawych seriali :D
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę oglądnąć the 100, bo recenzje bardzo mnie intrygują. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :p wydaje mi sie, że dla Ciebie, jeżeli podobali Ci sie Lekarze najlepsza opcją będzie zacząć od Chirurgów, którzy są o niebo lepsi :D Jeżeli przebrniesz przez 11 sezonów:P to wtedy z tej listy zaczęłabym ogladac Suits - super serial o prawnikach a jeżeli spodoba Ci sie tematyka prawnicza to polecam również The Good Wife. Gra o Tron wiadomo jest genialna ale trzeba lubić taką tematyke. Eye Candy to dopiero nowy serial, więc ciężko cokolwiek o nim powiedzieć ale na pewno odradzałabym Słodkie Kłamstewka bo bardziej durnego serialu to już dawno nie widziałam. Jeżeli chcesz serial bardziej w typu guilty pleasure to już lepsza będzie Plotkara, Once upon a Time czy The Vampire Diaries. Breaking Bad pomimo, że uznawany za jeden z najlepszych seriali mnie jakos po pierwszych odcinkach nie zachwycił. A po za tym radziłabym spojrzec na seriale jak House of Cards, True Detective, Fargo, Sherlock czy Hannibal:p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy, nawet najmniejszy komentarz, który po sobie pozostawisz. :-)