czwartek, 21 listopada 2013

[15,16,17,18] - Barbara Rosiek

Autor: Barbara Rosiek
Wydawnictwo: Mawit Druk
Okładki: miękkie
Oceny: 4-5,5 / 10
"Debiutowała w 1985 Pamiętnikiem narkomanki, pisanym od 14. roku życia aż do czasów studiów. Opisywała w nim swoje autentyczne przeżycia związane z walką z nałogiem. W swojej książce Alkohol, prochy i ja autorka opisuje swoje uzależnienia, z których udało jej się uwolnić. Byłam schizofreniczką opisuje jej zmagania z tą chorobą. Kokaina mówi o poszukiwaniu przyjaźni i braku miłości od pierwszych chwil życia. W poszukiwaniu ducha, czytamy o zmaganiu się ze śmiertelną chorobą i o trwaniu przy niej. Jej poezja obraca się dookoła jej świata - braku miłości i zrozumienia."
- wikipedia

Mnie osobiście jakoś te książki nie ruszyły. Kokaina i Pamiętnik narkomanki były jeszcze jako tako. W poszukiwaniu ducha nie czytałam i chyba nie zamierzam. Barbara Rosiek to psycholog kliniczny i głównie dlatego sięgnęłam po te książki, ponieważ też wybieram się na ten kierunek studiów. Nie dotarła do mnie zbyt mocno, zbyt traumatycznie - na pewno nie na tyle, na ile oczekiwałam. Zawiodłam się. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy, nawet najmniejszy komentarz, który po sobie pozostawisz. :-)