czwartek, 21 listopada 2013

[20] - ,,Woda dla słoni" Sara Gruen- recenzja książki

Autor: Sara Gruen
Tytuł: Woda dla słoni
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy REBIS
Liczna stron: 404
Okładka: miękka
Ocena: 8/10
Jacob Jankowski to student weterynarii. Kiedy dowiaduje się o śmierci rodziców, po wpływem impulsu rzuca studia i przez przypadek przyłącza się do wędrownego cyrku, w którym poznaje Marlenę. W Jacobie zaczyna budzić się potężne uczucie względem tej kobiety. Wszystko wydaje się bardzo proste, jednak przeszkoda jest jedna i równie znacząca, co ich miłość, August - treser, mąż Marleny, który choćby siłą fizyczną, chce zatrzymać żonę przy sobie. Jacob nie zdaje sobie sprawy, w jakie szambo się wpakował...

Na " Wodę dla słoni" wpadłam przypadkiem. Ciepłego, letniego dnia, kiedy moje półki były już puste (to niemożliwe, prawda?) poszłam do siostry i zaczęłam przeglądać jej książkowe zapasy. I aż wstyd się przyznać, ale chwyciłam tą książkę, ponieważ spodobała mi się okładka... No ale cóź. Nie pożałowałam. Piękna, wzruszająca i mądra książka autorstwa Sary Gruen na każdy dzień. Ekranizacja jest równie wspaniała! Więc polecam książkę, jak i film. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy, nawet najmniejszy komentarz, który po sobie pozostawisz. :-)