czwartek, 21 listopada 2013

[23] - ,,Obok mnie" Krystyna Siesicka- recenzja książki

Autor: Krystyna Siesicka
Tytuł: Obok mnie
Wydawnictwo: Akapit - Press
Liczba stron: 135
Okładka: miękka
Moja ocena: 6/10
Książka składa się z różnych opowiadan, a każde z nich czegoś nas uczy poruszając ważne, życiowe sprawy.

"Czasami z ludźmi nie warto dyskutować, nie warto im tłumaczyć, jedyne co warto, to zostawić ich i odejść. Osamotnienie jest jedną z najcięższych kar, na które człowiek może skazać człowieka."

Czytałam tą książkę bardzo, bardzo dawno, ale pamiętam, że była lekka, przyjemna. Zapoznanie się z jej treścią zajęło mi może 2 godziny? Także szybciutka i pouczająca książeczka na nudę. Polecam wszystkim, bo może to właśnie Ty będziesz kiedyś w takiej sytuacji, jak któryś z bohaterów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy, nawet najmniejszy komentarz, który po sobie pozostawisz. :-)